Wszyscy wiemy od długiego czasu, że reklama jest motywacją sprzedaży. Z każdej strony atakują nas wszechobecne promocje. W tv krótkie spoty, w gazetach różne graficzne propozycje a na ulicach np. broszury.

A jak kwestia promocji prezentuje się w Internecie?
waluta bilon

Autor: OC Always
Źródło: http://www.flickr.com
Sprawę tę doskonale obsługuje amerykańska korporacja Google, jaka od wielu lat wykonuje czynność pod nazwą kampania adwords kampanie AdWords. Poniekąd reaguje ona na wyrazy, które wpisujemy w wyszukiwarce internetowej oraz prezentuje nam, czyli potencjalnemu kontrahentowi, promocję dopasowaną do podanego przez nas wyrazu. Tego typu kampania adwords gwarantuje więc maksymalnie dopasowane do danego potencjalnego adresata propozycje. Dla przykładu jeśli szukamy butów, to prowadzona poprzez jakąś spółkę obuwniczą kampania adwords oferuje nam proponowane przez taką firmę obuwie. Jest to bardzo komfortowe zarówno dla reklamującej swoje produkty firmy jak i dla prawdopodobnego Klienta.
Powszechnie znany jest fakt, że wpisując jakiekolwiek słowo w wyszukiwarce, najbardziej dla nas ciekawe są rezultaty wyszukiwania znajdujące się na początkowej stronie spisu efektów.

Czy znasz już taki świeży wpis? Odnajdziesz w tamtym miejscu faktycznie sporą ilość atrakcyjnych wiadomości na tego typu temat. Zobacz a nie pożałujesz!

Jeżeli chcemy, aby nasza oferta na pewno znalazła się na początku tego typu spisu, powinna nas zainteresować reklama kontekstowa o reklamach kontekstowych. Ponadto promocja naszej spółki pojawi się wszędzie tam, gdzie wyświetlane będą reklamy adwords a problematyka wyświetlającej taką reklamę strony będzie związana z prowadzoną przez nas funkcjonalnością.

Pozostałymi słowami jeśli nasza firma zajmuje się sprzedażą butów, reklama kontekstowa machinalnie będzie wyświetlać naszą promocję osobom, jakie okrycia stóp szukają. Nasza reklama nie pojawi się natomiast, jeżeli ktoś będzie poszukiwał np. jakiejkolwiek innej rzeczy.