Koncepcja wyświetlania różnych treści na dużych wyświetlaczach została stworzona już kilka dziesiątków lat temu. Mogłaby być to notyfikacja nieruchoma, np. promujący jakikolwiek towar billboard albo sygnał w postaci jakiegoś filmu reklamowego.

fundacja

Źródło: http://www.newconnect.info
Istnieje dużo różnorodnych środków przekazu promocji.
Przykładowo na uliczkach polskich miasteczek czasami napotykany jest ekran LED Warszawa. Jest to bardzo atrakcyjna forma reklamy typu OOH, zatem z języka Shakespeara Out of Home. Pokazywane są na takim ekranie różne krótkie filmy marketingowe, jakie siłą rzeczy skupiają na sobie zainteresowanie przechodniów. Taki ekran LED Warszawa dociera równocześnie do znacznej grupy prawdopodobnych Klientów, co powoduje, że prawdopodobny przychód reklamodawcy jest bardziej widoczny niżeli w wypadku np. pozostawianych za szybą auta ulotek. Prezentacją i realizacją takiego rodzaju promocji zajmują się niektóre agencje marketingowe, lecz wystarczy, iż w wyszukiwarce wpiszesz słowa: ekran LED Warszawa a na pewno znajdziesz najdoskonalszą z nich.
Może zaproponuje Tobie ona telebim Świdnica Zamenhofa i rzeczy potoczą się tak, że będzie wyświetlał on właśnie Twoją najlepszą reklamę? Co prawda nie będzie to obraz o opiekunie takiej alei, jaki stworzył sto wiosen temu język esperanto, wszakże z pewnością będzie promował w większym stopniu pożyteczne współczesnym klientom produkty albo świadczenia. Jeżeli zatem zamierzasz wykonać jakąkolwiek kampanię promocyjną, usiądź przy komputerze z kawką w ręku oraz wpisz w wyszukiwarce wyrażenie: telebim Świdnica Zamenhofa.

Kupienie świadczenia nie jest sprawą zbyt kosztowną w porównaniu do potencjalnych przychodów. Skieruj też uwagę na fakt, że jeśli klient nie jest zaciekawiony promocją, która jest przez taki telebim Świdnica Zamenhofa emitowana, nie może on w żaden wariant jej wyłączyć.