Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę, która nie promowałaby się w jakikolwiek sposób. Oczywiście reklamy telewizyjne bywają zarezerwowane dla wielkich korporacji, gdyż są niezwykle kosztowne i małe Przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na taki sposób promocji.
Jednak, mamy jeszcze mnóstwo innych sposobów na dotarcie do potencjalnego klienta.

oklejanie samochodów

Autor: Christopher Sessums
Źródło: http://www.flickr.com

Mamy możliwość wystawiać się na przeróżnego rodzaju targach. Możemy wręczać drobiazgi, jak przykładowo kubki z naszym logo. Dodatkowo jeśli jeździmy firmowym autem, to mamy możliwość je obkleić tak, żeby było swoistą promocją naszej działalności. Nie musimy w tym celu uiszczać żadnych składek, gdyż samochód jest nasz. Jedyne co musimy zrobić to zapłacić jeden raz za oklejanie samochodów firmowych. Dobrze byłoby okleić wszystko za jednym zamachem, ponieważ jeśli mamy ich przynajmniej kilka, to możemy poprosić o jakąś zniżkę. Pamiętajmy, że reklama na aucie powinna przyciągać wzrok przechodniów, ale nie powinna być nazbyt szczegółowa. Zbyt duża ilość informacji spowoduje, że ludzie nie zdążą wszystkiego doczytać i w konsekwencji zniechęcą się. Musimy więc pomyśleć czy jest przykładowo sens podawania adresu korespondencyjnego, jeżeli wystarczy po prostu nakleić adres strony internetowej. Rozstrzygnięcie oczywiście należy do nas. Trzeba także rozważyć szatę graficzną reklamy oraz jej kolory.

W takiej kwestii mogą nas wesprzeć graficy z instytucji, której zlecimy oklejanie samochodów. Możemy się u nich spotkać oraz podyskutować o naszych ogólnych wytycznych dotyczących zlecenia.