Nie ma chyba firmy, jakiej właściciel nie chciałby w jakiś sposób zminimalizować bieżących kosztów prowadzenia działalności. Przykładowo dużo podmiotów jest zmuszona do wysyłania setek listów na miesiąc, gdyż ich klienci wyrazili chęć otrzymywania faktur w postaci tradycyjnej.
Do tego dochodzą przesyłki o charakterze marketingowym, lecz czasem zdarza się tak, że koszty związane z wysyłką dużej liczby listów prawie wyrównują się z możliwymi zyskami.

Z tego też powodu na rynku jest taka usługa jak korespondencja masowa przeprowadzana przez zewnętrzną spółkę na zasadach outsourcingu. W rzeczywistości znaczy to bardzo znaczne oszczędności (aż do 60%) dla firm, jakie wysyłają listy do dużej ilości odbiorców. Podmioty, które poniekąd biorą na siebie ciężar wysyłania różnych przesyłek, mają tę przewagę nad zleceniodawcami, że obowiązek utrzymywania urządzeń wymaganych do adresowania listów jest do pewnego stopnia przeniesione na ich klientów.
korespondencja masowa

Autor: Report Verlag
Źródło: http://www.flickr.com
A mogą być to kwoty nie najmniejsze. Papier, drukarki, tusz czy maszyny do tzw. kopertowania kosztują dużo. Jeśli jednak wszystkimi sprawami dotyczącymi korespondencji masowej zajmie się wyspecjalizowana w tego typu działaniach firma, to będzie posiadała możliwość uzgodnienia mniejszych kwot za opłaty pocztowe. A to jest prawdopodobnie najwyższy nakład pieniężny takiego przedsięwzięcia. Dla zleceniobiorcy tego typu wysyłki nie ma znaczenia charakter takiej korespondencji.

Mogłyby to być rachunki, ulotki czy gazety albo informacje.

Doskonałe oferty, najniższe ceny! To naprawdę jest tutaj, sprawdź, spójrz na witrynę (https://biurorachunkowe-poznan.eu/), a bez dwóch zdań się nie zawiedziesz!

Zleceniodawca przekazuje tylko adresy odbiorców i oczekuje na wiadomość o pozytywnym zakończeniu wysyłki.