
Pytacie niekiedy o naszą kolejną witrynę. Oto ona. Trzeba wejść w podany link i można zobaczyć również następne interesujące wpisy.
Jeśli dopiero przygotowujesz się do sporządzenia regulaminu, musisz dokładnie zastanowić się np. nad tym, co będziesz przesyłać klientom w e-mailu po zawarciu umowy sprzedaży i w jaki sposób planujesz rozwiązać sytuację, gdy okaże się, iż danego towaru nie ma już w magazynie. Taki kłopot może nigdy się nie pojawić, ale warto być przygotowanym na każdą sytuację i pokazać klientowi klarowne reguły co do każdej trudności, z którą może się mierzyć. Dzięki regulaminowi z pewnością ustrzeżesz się przed wieloma mailami z pytaniami o szczegóły, jakie będą ciekawić klientów. Dlatego w twoim interesie leży, by zapisy były jak najbardziej precyzyjne oraz rozwiązywały wątpliwe kwestie. Bez wątpienia po jakimś czasie to docenisz, może nawet szybciej, aniżeli myślisz.
